Aliexpress online kereskedelmi áruház

Aliexpress INT

2016. július 26.

ALIEXPRESS

ALIEXPRESS

Ez a webshop amirő először keztem online vásárolni. Előbb csak kis mütyűröket. Szépen gond nélkül megjöttek. Lassan rákaptam és egyre több mindent - amire szükségem volt - ebből a webshopból vásárólta. A karórától, a horgászboton, a napszemüvegen, a cipőkön keresztül a télikabátig. A webshopból való vásárlásnál figyelni kell a méretre, a színre, a darabszámra, ja és, hogy ingyen szállítás legyen. Továbbá azt is figyelni kell, hogy EU-s országból rendelsz, vagy nem EU-s országból.

Csak úgy érdekességképpen az árakról. Régebben vettem idehaza egy magyar websopból nem nevezem meg a gyártót, karórát a fiamnak. Feliratkoztam a hírlevelére. Mindig küldik az ajánlataikat. A napokban kaptam egy ajánlatot; csak most, csak nekem, csak ma, ingyen szállítással (490,-Ft) nem tudom akkor mi az ingyen. Az ára mint írtam,csak ma: 22.000,-Ft. Ránéztem az ALIEXPRESS-re. Hanyatt estem, ott ugyan ez az óra 22 dollár ingyenes szállítással. Hát nem semmi. A többi terméknél is hasonló az árkülönbség a hazai és külföldi árak között!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése